Priročnik za učitelje

»Uvidi učiteljev kot prispevek za učinkovitejšo pedagoško prakso pri poučevanju generacije Y«

Učitelji smo tekom projektnih aktivnosti doma in na mednarodnih srečanjih opazovali učence z namenom, da bi ugotovili, katere metode in pristopi bi lahko izboljšali rezultate poučevanja in učenja generacije Y. Ugotavljamo namreč, da obstoječe učne metode in pristopi pri delu z mladino dandanes pogosto niso dovolj učinkoviti, saj v digitalni svet rojeni mladostniki živijo in se učijo drugače kot katerakoli izmed prejšnjih generacij.

Svoja opažanja, uvide smo sproti beležili (nastalo je 77 zapisov uvidov učiteljev vseh sedmih šol partneric), o njih razpravljali in jih evalvirali. Plod naših prizadevanj je priročnik z naslovom »Teachers’ Insights as a Contribution for Tuning Pedagogical Practice to Y-ers« (»Uvidi učiteljev kot prispevek za  učinkovitejšo pedagoško prakso pri poučevanju generacije Y«). Z njim želimo podeliti naše izkušnje, pridobljene v času trajanja projekta. Izkušnje o tem, kako pripadniki generacije Y razmišljajo, kako delujejo. Upamo in želimo, da bo pričujoč izdelek pripomogel h globjemu razumevanju te generacije ter da bo v pomoč učiteljem in ostalim strokovnjakom, ki delajo z  njo.
Priročnik si lahko ogledate s klikom na spodnjo sliko…

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja