Medvrstniška pomoč in sodelovanje

TunY skrbi za igro in gibanje mlajših otrok

V okviru projekta TunY, ki med drugim skrbi tudi za dobre medvrstniške odnose, je pod vodstvom mentorice Katja Cedilnik zrasla ideja, da se na šolskih asfaltnih površinah narišejo sheme za gibalne igre, ki otroke spodbujajo k igri na prostem.  Gre za t.i. skakalne igre kot je npr. »ristanc«, ki so ga poznale že naše (pra)babice.

TunY učenci so na tedenskih delavnicah razvijali to idejo, raziskovali otroške igre na prostem in ustvarjali predloge za designe. Pri realizaciji nam je bila v veliko pomoč učiteljica-pripravnica likovne vzgoje Slađana Mitrović kot tudi učiteljici Jelka Flis in Nevenka Dušak.

V četrtek, 18.4.2013 smo s skupino učencev dokončno ustvarili asfaltne igre za otroke. V okviru medvrstniškega sodelovanja, kjer učenci sedmega in osmega razreda že celo šolsko leto sodelujejo z učenci iz podaljšanega bivanja, bomo poskrbeli, da se bodo novih iger najmlajši učenci tudi naučili.

Oglejte si  fotogalerijo dogodka!

Med ustvarjalno akcijo je nastal tudi simpatični video spot »CUP SONG«, ki si ga lahko ogledate na spodnji povezavi:

http://www.youtube.com/watch?v=YY8DFKxBdBM

Besedilo: Katja Cedilnik & Irena Babnik

Foto: Damjana Korošec, Samo Cajnar

Pomoč TunY učenk v 2.A

Učenki 8. razreda, Mateja Đukuć in Aldina Bajramović sta sodelovali pri nastajanju velikonočnih košaric v podaljšanem bivanju. Uživali so tako otroci kot tudi Mateja in Aldina.

    

 TunY na radiu Fužinc

Na šoli deluje šolski radio. Program poteka vsak dan pred pričetkom pouka, vsak petek med glavnim odmorom in ob posebnih priložnostih. Šolski radio deluje že drugo šolsko leto, objavlja stalne rubrike in aktualne dogodke  ter obvestila. Radijci so že večkrat objavili obvestila o sestankih in najave za mednarodna srečanja.

Medvrstniško povezovanje

16 učencev – prostovoljcev 7.- 9. razreda se v okviru dejavnosti projekta TunY vključuje v t.i. medvrstniško pomoč učencem razredne stopnje (1.-5.razred) in sicer v oddelke podaljšanega bivanja. Enkrat tedensko obiskujejo posamezne oddelke in pomagajo učencem pri domačih nalogah ter v času kosila, sodelujejo v prostočasnih dejavnostih, se z njimi igrajo ipd… Cilj omenjenega mini-projekta je spodbujanje empatije in solidarnosti do mlajših učencev.

Ponujamo vam prve vtise prostovoljk….

V projektu TunY – Comenius so nam predstavili projekt »Medvrstniške pomoči«. Sprva se mi je to zdelo zelo zanimivo, zato sem se prijavila. Ko se je bližal čas, da s to dejavnostjo začnemo, pa nisem bila prepričana, kako bo to sploh potekalo. Ko pa sem prvič prišla v razred, so me z nasmehom na licu pričakali otroci. To mi je veliko pomenilo, ker so mi dali dober občutek.  Še dan danes hodim v 1. razred in mi ta ura hitro mine.

Ana Pavelić, 8.b

Delati sva začeli, ker naju veseli delo z otroki. Pomagava jim pri domači nalogi, hodiva z njimi na različne delavnice in se z njimi zelo zabavava. Medtem ko se druživa z njimi, uživava in se zelo sprostiva. Otroci naju vsakič znova nasmejijo, so zelo ljubki in prijazni. Zelo so nama prirasli k srcu.

Anita Sedić in Ivana Babić, 9.a

Za prostovoljno pomoč v 1. razredu sem se  odločila preprosto zato, ker  rada delam z otroki. Pomagam jim narediti domačo nalogo, z njimi rišem, se igram in jim pomagam, če potrebujejo pomoč. Zelo, zelo mi je všeč. Zabavno je.

Mateja Đukić 8.a

     

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja